Hopp til innholdet

GRATIS FRAKT PÅ BESTILLINGER OVER 500 NOK & 50 USD

Handlevogn

Din Handlevogn er tom

Vi tilbyr stolt frakt over hele verden via! Vær oppmerksom på at vi krever 2 til 4 virkedager i gjennomsnitt for å oppfylle bestillingen din før du sender den. Vær trygg på at vi gjør alt i vår makt for å få bestillingen din til deg så snart som mulig! Når bestillingen din er sendt, avhengig av ditt land eller område, er estimert leveringstid mellom 7 og 12 virkedager. Ta i betraktning eventuelle helligdager, naturkatastrofer eller pandemier kan påvirke leveringstiden.

For forhåndsbestilte eller restbestilte varer:
Hvis bestillingen din inneholder en forhåndsbestilt eller restbestilt vare, sender vi alle varer vi har tilgjengelig umiddelbart og sender varene som er forhåndsbestilt eller restbestilt umiddelbart når vi har dem tilgjengelig. Så hvis du har bestilt mer enn én vare på en enkelt bestilling og mottar bare en del av varen din, ikke bekymre deg, du vil motta de andre varene dine kort tid etter.

Spore bestillingen din:
Du vil motta en bekreftelses-e-post og/eller tekstmelding, hvis du har oppgitt et mobiltelefonnummer, som inneholder en sporings-ID og en lenke for å følge reisen til pakken din. For å spore pakken din kan du besøke vår sporingsside.
Det kan ta 1 til 3 virkedager før sporingsinformasjonen vises.

Feil adressefraskrivelse:
Det er kjøperens ansvar å forsikre seg om at den angitte leveringsadressen er korrekt. Vi gjør vårt beste for å fremskynde behandling og leveringstid, så det er alltid et lite vindu for å korrigere en feil leveringsadresse. Vennligst kontakt oss umiddelbart på info@ versavice .com hvis du mener at du har oppgitt feil leveringsadresse.

Returnerer:
Ved å legge inn en bestilling på ' Versavice.no ' er du ansvarlig for kostnadene ved returfrakt tilbake til ' Versavice.no '. Se refusjonsretningslinjene våre for mer informasjon om hvordan du foretar en retur.

Tapte/stjålne pakker:

' Versavice.no ' er ikke ansvarlig for tapte eller stjålne pakker. Hvis sporingsinformasjonen din sier at pakken ble levert til adressen din, og du ikke har mottatt den, ber vi deg rapportere det til ditt respektive fraktselskap på informasjonen du har fått på sporingssiden vår. Hvis du har ytterligere spørsmål om hvordan du gjør dette, vennligst ta kontakt med kundestøtteteamet vårt på info@ versavice .com